23 September 2014

UCAPAN WAKIL RASMI PENGARAH PENDIDIKAN NEGERI JOHOR

23 September 2014 : Ucapan wakil rasmi Pengarah Pendidikan Johor

Wakil rasmi Pengarah Pendidikan Negeri Johor
Wakil rasmi Pengarah Pendidikan Johor, menyampaikan ucapan alu-aluan dalam Majlis Penutupan Rasmi dan Penyampaian Hadiah di Ballroom 1, Hotel Good Hope, Johor Bahru di hadapan peserta-peserta pertandingan malam tadi.

Tuan Hj Kamarudin Mohd Tahir, Ketua Unit Kokurikulum, Jabatan Pendidikan Negeri Johor mengalu-alukan kehadiran Yang Berbahagia Tuan Haji Anuar Abdul Hamid, Ketua Penolong Pengarah Kanan, Bahagian Kokurikulum dan Kesenian, KPM, En. Aznan Mohd Natar, Penolong Pengarah, BKK, Penolong-penolong Pengarah JPNJ; En. Azman Ansar dan En. Azhar Mokhtar, wakil-wakil pengarah pendidikan negeri, jurulatih, guru pengiring dan ibu bapa yang turut sama hadir pada malam ini.

Beliau mengucapkan tahniah dan syabas kepada semua pasukan kompang yang telah menunjukkan persembahan yang baik dalam pertandingan di Mall of Medini, Nusajaya bermula jam 2.00 petang. Semoga usaha sebegini dapat mempertingkatkan diri pelajar bagi memenuhi 6 aspirasi murid dalam Pelan Pembangunan Pendidikan Malaysia (PPPM).

No comments:

Post a Comment